Tuesday, June 16, 2009

nasib badan

Haaachum....
Maaflah, hari ni saya tidak sihat,sebab tu tak datang sekolah.Assalamualaikum saya hulurkan kepada peminat blog ini(ade ke peminat).Pada 16 jun 2009 bersamaan 23 Jamadil Akhir, saya tidak hadir ke sekolah kerana demam.Sebenarnya dari semalam lagi saya dah rasa tak sedap badan lagi,tekak saya kering bak kata Faiz H.Tapi masa tu tak demam lagi.Tap,i bila saya bangun pagi tadi badan saya rasa sejuk dan cecair dari hidung saya mengalir keluar tak henti-henti.Tadi saya pergi klinik berjumpa dengan doktor,beliau memberi ubat batuk, demam dan selesema kepada saya.Mungkian esok saya dapat pergi ke sekolah,doa-doalah supaya saya sihat.Dah nasib badan, nak buat macam mana lagi, benda dah jadi dah.Terasa mengantuk pulak, mungkin kesan daripada makan ubat tadi.Sampai sini jelah. Saya pergi du........................ZzZzZzZzzzZZZ(dah tidur)

2 comments:

  1. boleh lak dah tidur tulis lagi.ade la peminat yang vijay dengan bloodeater uh aper,haha..

    ReplyDelete
  2. saya demam,batuk, selsema juga...
    skrg baru saya tahu dr mana saya kena jgkitan ini

    ReplyDelete